Hubnutí

Nejlepší cvičení pro začátečníky na hubnutí

Hubnutí je proces, který se nestane ze dne na den. Také neplatí, že v průběhu hubnutí ztrácíme váhu na jednom místě, nebo že každý den docílíme stejně velkého váhového úbytku. Pokud tedy teprve stojíte na startovní čáře, poradíme vám, jak začít hubnout správně.
cviceni-pro-zacatecniky

Ačkoliv na internetu najdete mnoho tipů na nejrůznější hladovky a bizarní diety, které vám umožňují jíst jen jablka, nebo zelnou polévku, na podobné věci raději honem rychle zapomeňte. Kromě toho, že tyto diety nejsou vůbec zdravé, vás mohou odměnit i kolapsem. A když už je náhodou vydržíte, je velmi pravděpodobné, že za pár týdnů vám zaklepe na dveře jojo efekt, kvůli kterému budete mít kila zase zpátky.

Proto se podíváme na to, jak hubnout trochu pomaleji, ale za to zdravěji.

cvičení pro začátečníky hubnutí
cviky-pro-zacatecniky

Jak začít s hubnutím?

S hubnutím můžete začít prakticky kdykoliv a kdekoliv. Neznamená to ale, že hned od začátku budete chroupat jen mrkev se stonkem celeru. Přijatelnější pro vás bude, když nejprve výrazně omezíte přísun přidaných cukrů, které se nacházejí ve slazených nápojích a v nejrůznějších cukrovinkách. Také se snažte omezit fast food a slané pochutiny, které obsahují velké množství tuku. Pokud to zvládnete, hodně vám pomůže i výrazné omezení alkoholu, ve kterém se taktéž schovává velké množství kalorií.

Aby se vám hublo trochu snáz, myslete na to, že vaši chuť k jídlu zásadně ovlivňuje pravidelnost a kvalita vašeho spánku. Lidé kteří spí málo mají větší sklony k přejídání a ke konzumaci nezdravých potravin. V neposlední řadě nezapomínejte na psychickou pohodu (protože existuje něco jako emoční přejídání), kontrolujte velikost porcí (protože proto, že je něco zdravé neznamená, že toho můžete sníst libovolné množství) a nerezignujte ani na vhodně zvolený pohyb.

cviceni-doma-pro-zacatecniky

TOP cviky pro začátečníky

Začátečníci by se neměli moc přepínat. Minimálně do doby, kdy ztratí část své hmotnosti a kdy se jim o něco zlepší jejich fyzická kondice. Z toho důvodu vás nebudeme hned posílat do nejbližší posilovny, ve které začnete zvedat ty nejtěžší činky.

Pro začátek můžete vyzkoušet:

  • Svižnější fitness chůzi
  • Nordic walking (ten je mimo jiné vhodný i pro seniory)
  • Plavání
  • Chození na delší procházky se psem
  • Tanec

Aby byla pohybová aktivita co nejefektivnější, měli byste se jí věnovat několikrát týdně alespoň po dobu 30 minut. Jakmile se začnete cítit trochu jistější, můžete klidně přidat na intenzitě, nebo si zvolit nějaký další sport, kterému se budete věnovat další dny v týdnu.

Ideálním řešením je silové cvičení, které vám pomůže vybudovat aktivní svalovou hmotu, která dovede zrychlovat metabolismus.

Nezapomínejte ale na to, že aby vám mohly vyrůst svaly, budete potřebovat pořádnou porci proteinů. Výhodou proteinové diety je kromě jiného i to, že vás dovede efektivně zasytit, takže nebudete padat v průběhu dne hlady. (Což mnoho lidí, kteří se snaží zhubnout, vnímá jako velký problém.) Buďte tedy napřed a cvičení podpořte proteinovou dietou už na začátku svého snažení.

Vyzkoušejte Proslim i vy a projezte se ke své dokonalé postavě už dnes.

Napsat komentář

Váš e-mail nebude nikde publikován.

Váš košík je zatím prázdný :(