13 recenzí

Proteinová vaječná omeleta – 300 g

389 

Zastihl vás hlad, nebo jen hledáte něco, co vás po ránu nebo odpoledne nakopne? Omeleta Proslim je pro to přímo stvořená. Balení obsahuje 10 porcí.

Bez lepku • Vyrobeno v ČR • Bez přidaného cukru • Bez GMO

Zastihl vás hlad, nebo jen hledáte něco, co vás po ránu nakopne? Pak určitě vyzkoušejte naši speciální vaječnou omeletu. Ta v sobě skrývá veškeré potřebné množství proteinů a dalších důležitých látek, které vašemu tělu dodají dostatek živin pro ukojení hladu i perfektní sportovní výkon.
proteinová omeleta ve skutečnosti

Možná si říkáte, že omeletu si doma vyrobí každý. To je sice pravda. Žádná jiná ale nebude tak dobře vyvážená, jako je proteinová vaječná omeleta Proslim. Ta totiž obsahuje všechny důležité živiny, které tělo potřebuje k tomu, aby podávalo i náročný fyzický výkon.

Nemusíte tedy složitě přemýšlet nad tím, čím své oblíbené jídlo doplníte tak, aby splňovalo vaše náročné požadavky na nutriční hodnotu.

Každé balení téhle super omelety obsahuje množství na přípravu 10 porcí.

Nutriční hodnoty

  • Bílkoviny
  • Sacharidy
  • Tuky
  • Vláknina

O čem to celé je?

Hledáte jídlo, které bude plné bílkovin? Pak věřte, že tahle proteinová vaječná omeleta je přesně to, co hledáte. Nejen, že vás bleskově zasytí, ale také vám dodá dostatek síly. A to ať už hodláte dělat cokoliv.

Proteinová omeleta je vhodná jak na snídani, tak ke svačině či večeři. A to bez jakéhokoliv přidaného cukru a bez nutnosti snižovat nároky na její chuť.

Její příprava vás navíc neobere o skoro žádný čas. V misce či šejkru smíchejte 30 g směsi (1 odměrka) spolu se 60-100 ml vody a promíchejte. Mezitím na rozpálenou pánev nalijte kapku oleje a promíchanou směs, ztlumte plamen, přikryjte pokličkou a smažte přibližně 4 minuty. Poté omeletu opatrně otočte a restujte další 3 minuty do zlatova. Poté se pusťte do jídla.

proteinová vaječná omeleta zeleninová

Dávkování

Užívají se 1-3 porce denně.

Upozornění

Ketonová dieta není vhodná pro děti, těhotné a kojící ženy. Po 3 týdnech od zahájení ketonové diety doporučujeme konzultaci s vaším lékařem. Dodržujte dostatečný příjem tekutin, minimálně 1,5 litru denně. Nepřekračujte doporučenou denní dávku. Ukládejte mimo dosah dětí. 

Skladování

Ukládat mimo dosah slunečních paprsků, skladujte v suchu a teplotě 10-20°C.

Datum minimální trvanlivosti a číslo šarže: Uvedeno na obalu.

Země původu: Česká republika

Další informace

Hmotnost 0.35 kg
Počet porcí

Příchuť

Vaječná (natural), Zeleninová

Složení a nutriční hodnoty

NATURAL: Složení

Syrovátkový proteinový koncentrát, mléčný proteinový koncentrát, sušené vaječné bílky, rýžová mouka, kukuřičná vláknina, bramborová vláknina, sušené vaječné žloutky, směs vitamínů, minerálů a stopových prvků (retinyl acetát, thiamin mononitrát, riboflavin, niacin, pantothenát vápenatý, pyridoxin hydrochlorid, kyselina listová, kyanokobalamin, kyselina L-askorbová, biotin, citrát draselný,bisglycinát hořečnatý, chlorid chromitý, jodičnan draselný, glukonát manganatý, seleničitan sodný, vápník z mořských řas, citrát zinečnatý, fumarát železnatý), guarová guma, sůl, soda bikarbona, fosforečnan vápenatý, barvivo (riboflavin). Obsahuje alergenní látku – laktóza a vejce.

NATURAL: Nutriční hodnoty

v porci 30 g ve 100 g
Energetická hodnota (kcal) 98,1 327
Energetická hodnota (kJ) 411 1 370
Tuky celkem (g) 1,344 4,48
z toho nasycené mastné kyseliny (g) 0,285 0,95
Sacharidy (g) 5,187 17,29
z toho cukry (g) 0,804 2,68
Bílkoviny (g) 15,6 52,00
Sůl (g) 0,147 0,49
Vláknina (g) 2,25 7,50

 

Vitamíny, minerály, stopové prvky v porci 30g % RHP ve 100g % RHP
Vitamin A 120µg 15% 400µg 50%
Vitamin B1 0,33mg 30% 1,1mg 100%
Vitamin B2 0,42mg 30% 1,4mg 100%
Niacin 12,8mg 80% 42,67mg 266%
Vitamin B5 3mg 50%   10mg 166%
Vitamin B6 0,7mg 50% 2,34mg 166%
Kyselina listová 100µg 50% 333,34µg 166%
Vitamin B12 1,25µg 50% 4,17µg 166%
Vitamin C 80mg 100% 266,67mg 333%
Vitamin D 2,5µg 50% 8,33µg 166%
Vitamin E 6mg 50% 20mg 166%
D-Biotin 25µg 50% 83,33µg 166%
Draslík 300mg 15% 1 000mg 50%
Hořčík 75mg 20% 250mg 66%
Chróm 20µg 50% 66,67µg 166%
Jód 45µg 30% 150µg 100%
Mangan 0,4mg 20% 1,33mg 66%
Selen 16,5µg 30% 55µg 100%
Vápník 120mg 15% 400mg 50%
Zinek 3mg 30% 10mg 100%
Železo 2,8mg 20% 9,33mg 66%

*RHP = Referenční Hodnota Příjmu

ZELENINOVÁ: Složení

Syrovátkový proteinový koncentrát, mléčný proteinový koncentrát, sušené vaječné bílky, rýžová mouka, kukuřičná vláknina, bramborová vláknina, sušené vaječné žloutky, směs koření (česnek, cibule, bazalka, oregano, kmín, chilli, zázvor, šalvěj, hořčice, paprika sladká, paprika ostrá), směs vitamínů, minerálů a stopových prvků (retinyl acetát, thiamin mononitrát, riboflavin, niacin, pantothenát vápenatý, pyridoxin hydrochlorid, kyselina listová, kyanokobalamin, kyselina L-askorbová, biotin, citrát draselný,bisglycinát hořečnatý, chlorid chromitý, jodičnan draselný, glukonát manganatý, seleničitan sodný, vápník z mořských řas, citrát zinečnatý, fumarát železnatý), guarová guma, sůl,  soda bikarbona, fosforečnan vápenatý. Obsahuje alergenní látku – laktóza a vejce.

ZELENINOVÁ: Nutriční hodnoty

v porci 30 g ve 100 g
Energetická hodnota (kcal) 98,1 327
Energetická hodnota (kJ) 411 1 370
Tuky celkem (g) 1,344 4,48
z toho nasycené mastné kyseliny (g) 0,285 0,95
Sacharidy (g) 5,187 17,29
z toho cukry (g) 0,804 2,68
Bílkoviny (g) 15,6 52,00
Sůl (g) 0,147 0,49
Vláknina (g) 2,25 7,50

 

Vitamíny, minerály, stopové prvky v porci 30g % RHP ve 100g % RHP
Vitamin A 120µg 15% 400µg 50%
Vitamin B1 0,33mg 30% 1,1mg 100%
Vitamin B2 0,42mg 30% 1,4mg 100%
Niacin 12,8mg 80% 42,67mg 266%
Vitamin B5 3mg 50%   10mg 166%
Vitamin B6 0,7mg 50% 2,34mg 166%
Kyselina listová 100µg 50% 333,34µg 166%
Vitamin B12 1,25µg 50% 4,17µg 166%
Vitamin C 80mg 100% 266,67mg 333%
Vitamin D 2,5µg 50% 8,33µg 166%
Vitamin E 6mg 50% 20mg 166%
D-Biotin 25µg 50% 83,33µg 166%
Draslík 300mg 15% 1 000mg 50%
Hořčík 75mg 20% 250mg 66%
Chróm 20µg 50% 66,67µg 166%
Jód 45µg 30% 150µg 100%
Mangan 0,4mg 20% 1,33mg 66%
Selen 16,5µg 30% 55µg 100%
Vápník 120mg 15% 400mg 50%
Zinek 3mg 30% 10mg 100%
Železo 2,8mg 20% 9,33mg 66%

*RHP = Referenční Hodnota Příjmu

7 výhod proteinové omelety

  1. skvělá snídaně nebo zdravá svačinka
  2. vysoký obsah bílkovin
  3. vyvážená kombinace živin
  4. velmi dobře stravitelné, příjemná chuť
  5. bez přidaného cukru
  6. bez lepku
  7. český produkt

Návod k přípravě

Proteinová omeleta je vhodná jak na snídani, tak ke svačině či večeři. A to bez jakéhokoliv přidaného cukru a bez nutnosti snižovat nároky na její chuť.

Její příprava vás navíc neobere o skoro žádný čas. V misce či šejkru smíchejte 30 g směsi (1 odměrka) spolu se 60-100 ml vody a promíchejte. Mezitím na rozpálenou pánev nalijte kapku oleje a promíchanou směs, ztlumte plamen, přikryjte pokličkou a smažte přibližně 4 minuty. Poté omeletu opatrně otočte a restujte další 3 minuty do zlatova. Poté se pusťte do jídla.

  1. Milan Plašil

    Není jim co vytknout. Výživově i chuťově jsou perfektní.

  2. Agáta Volejníková

    Omelety chutnají prakticky stejně jako když si je děláme doma. Společně s palačinkami si omelety kupuji i po skončení diety když nestíhám připravit některé z jídel přes den.

  3. Kačka Hrubá

    Chuťově dobře vyvážená. Na to, že je z prášku tak chutná opravdu dobře

  4. Ivana Š.

    Do budoucna bych ocenila i další příchuti omelet, ale vaječné omelety jsou dobré samy od sebe. Přidávám k nim zeleninu nebo čerstvé bylinky a chuť je potom výborná.

  5. Pavlína Holá

    Opravdu při přidání zeleniny chutná ještě mnohem lépe. Občas přidám i trošku sýra pro zlepšení chuti.

  6. Pavel

    Ideální poměr bílkovin a sacharidů do proteinové diety. Na to, že je to omeleta obsahuje ješte velké množství zdravých látek a minerálů.

  7. Monika A.

    Omelety a palačinky od proslimu doma děláme pravidelně. když člověk nestíhá nakoupit tak to plnohodnotně nahradí večeří.

  8. Marie G.

    Ideál na pozdní večeři. Vysoký obsah bílkovin a hlavně primitivní příprava.

  9. Petra

    Dobre

  10. Jarmila C.

    snadna priprava, zasyti

  11. Ema

    snadna priprava a dobre vysledky.. jsem spokojena

  12. Hana Pinkavová

    Zeleninová i vaječná, každá má něco do sebe. Za mě osobně lepší zeleninová, ale ráda si dám obě.

  13. Michaela1

    Po 3. omeletě už jsem přišla na přesný postup, zabere to 2 minutky a chutná dobře 🙂

Přidat recenzi

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *