DOPRAVA
Jaké způsoby dopravy nabízíte?
Možností dopravy je hned několik: 1. Zásilkovna - doručení na jedno z 1577 výdejních míst - 49 Kč, 2. DPD - doručení kurýrem přímo k vám domů nebo do práce - 79 Kč nebo za 3. Česká pošta - balík do ruky - doručení k vám domů nebo do práce - 79 Kč.
Na jaké objednávky se vztahuje doprava zdarma?
Pokud nakoupíte za více než 999 Kč, pak dopravu platíme my. Libovolně Zásilkovnu, DPD i Českou poštu.
Kdy obdržím svou zásilku?
Zboží skladem, které objednáte v pracovní den do 12:00, expedujeme ještě tentýž den. Zpravidla tedy svou zásilku obdržíte hned druhý den po objednání zboží. Ve výjimečných případech se může stát, že kurýr bude mít honičku a doručí balíček o den později. V 90 % případů tedy do 24 hodin, maximálně do 48 hodin.
Zasíláte na Slovensko?
Ano. Na Slovensko posíláme balíky přes Zásilkovnu. Doprava zdarma nad 999 Kč platí i pro Slovensko.
PLATBA
Jaké způsoby platby nabízíte?
Možností úhrady vaší objednávky je hned několik: 1. Nejsnazší a nejrychlejší možností je platba kartou online přes platební bránu GoPay (zdarma), 2. Dobírka - objednávku uhradíte dopravci na místě v hotovosti (za příplatek 25 Kč), 3. Platba bankovním převodem dle pokynů v shrnutí objednávky (zdarma).
Je placení kartou bezpečné?
Placení na internetu je hračka a zvládne to každý. Vyplatí se ale dodržovat bezpečnostní zásady. Stejně jako si chráníme svou peněženku před zloději, měli bychom chránit i naše platební údaje. Zkontrolujte, jestli se nacházíte na zabezpečené verzi webu - v adresním řádku by měla být ikona zámečku. Následně jste v bezpečí.
OBJEDNÁVKY & VRÁCENÍ
Jak objednám zboží?
Je to snadné. V sekci "E-shop" si vyberete kategorii, o kterou máte zájem. Následně si zvolíte konkrétní produkt, vyberete příchuť a stisknete tlačítko "Přidat do košíku". Toto zboží bylo přidáno k objednávce. Pokud máte vybráno všechno zboží, které chcete, pak přejdete do pokladny stisknutím ikony košíku v pravém horním rohu obrazovky. Poté vyplníte doručovací údaje a potvrdíte objednávku.
Jak mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
Stačí nám napsat e-mail na obchod@proslim.cz. Uveďte, prosím, číslo vaší objednávky a podrobnosti o tom, co chcete ve své objednávce změnit.
Musím vytvořit účet, abych mohl objednat?
Nemusíte. Objednávku lze učinit i bez registrace do systému. Registrací však získáte zvýhodněné nabídky a slevy pro vaši další objednávku.
Jak mohu sledovat průběh vyřízení mé objednávky?
Stačí se při objednávce zaregistrovat do systému. V sekci "Účet" pak můžete sledovat nejen přehled všech svých objednávek, ale zároveň i detailní průběh každé jednotlivé objednávky.
Jak mohu vrátit produkt?
Ze zákona máte nárok na vrácení neporušeného zboží do 14 dnů od převzetí. Stačí nám v této lhůtě napsat e-mail na obchod@proslim.cz s vyplněným formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy. Poté nám odešlete zpět zásilku a my vám během 30 dnů vrátíme vaše peníze.
Máte jiné otázky? Pomůžeme vám, kontaktujte nás.